Strategia przedsiębiorstwa może zostać przedstawiona w formie karty wyników zawierającej cele oraz szczegółowe mierniki definiujące kryteria sukcesu oraz stanowiące podstawę do wdrożenia formalnego procesu okresowej oceny efektywności strategicznej całego przedsiębiorstwa i poszczególnych jednostek biznesowych.
Karty wyników mogą być tworzone na wszystkich szczeblach zarządzania – począwszy od strategicznej karty wyników całego przedsiębiorstwa, po szczegółowe karty wyników poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych. Liczba i charakter celów oraz mierników może być w pełni dopasowana do charakteru danej jednostki: realizowanych przez nią procesów czy zakresu odpowiedzialności jej menedżera…
System umożliwia prezentację kart wyników zgodnie z dowolną metodyką stosowaną przez przedsiębiorstwo (np. Balanced Scorecard). Predefiniowane raporty i formularze efektywnie wspierają uruchomienie procesu regularnej weryfikacji stopnia realizacji postawionych przed firmą celów – jeden raport, mieszczący się na kartce A4 jest w stanie zaprezentować kluczowe informacje na temat bieżącej efektywności danego menadżera.
Dowiedz się więcej na temat programu do zarządzania strategicznego FlexiStrategy:
Dekompozycja celów | FlexiStrategy | MBO | Mierniki efektywności