Rezultaty:

Przygotowaliśmy kompleksowy Raport z Audytu Operacyjnego, w którym:
-
wskazaliśmy istniejące bariery wzrostu w organizacji – brak doprecyzowanych zakresów odpowiedzialności, problemy kompetencyjne, nieefektywności w realizowanych zadaniach oraz wykonywanie „działań pozornych”
-
wskazaliśmy obszary z potencjałem do poprawy lub całkowitej reorganizacji
-
zaproponowaliśmy nowy układ struktury organizacyjnej
-
zaproponowaliśmy narzędzia i procesy do wprowadzenia (w obszarze sprzedaży, finansów, logistyki, administracji, HR)
-
dokonaliśmy priorytetyzacji nieefektywności
-
przygotowaliśmy kompleksowy Program Poprawy Efektywności, zawierający Kluczowe Inicjatywy Strategiczne
W ramach kolejnego współpracy z Właścicielami nadzorowaliśmy wdrożenie Programu Poprawy Efektywności, w szczególności przygotowaliśmy Inicjatywy Strategiczne dla Kluczowych Managerów oraz przygotowaliśmy założenia do wdrożenia systemu informacji zarządczej.
|