MDDP doradztwo Business Consulting
Kariera /

Aktualności

Wrześniowa edycja seminarium „Skuteczna implementacja strategii i zarządzanie efektywnością w... Więcej

Jeżeli w zakładce „Aktualne oferty” znalazłeś interesujące Cię stanowisko, prześlij do nas zgłoszenie – CV oraz list motywacyjny.  Odpowiedni link znajdziesz pod ogłoszeniem.

Proces rekrutacji składa się z następujących etapów:

1. Analiza złożonych aplikacji i wybór kandydatów o profilu pasującym do danego stanowiska
Nie wymagamy, abyś przygotowywał list motywacyjny w języku angielskim.
Pamiętaj jednakże o tym, aby w CV umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Finanse i Księgowość sp. k. moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

2. Rozmowa kwalifikacyjna z partnerem bądź starszym menedżerem
W trakcie rozmowy chcielibyśmy poznać Cię osobiście oraz dowiedzieć się więcej na temat Twojego doświadczenia, posiadanych umiejętności oraz motywacji. Jeżeli uznamy, że posiadasz cechy, dzięki którym możesz dobrze pasować do naszego zespołu, zaprosimy Cię do następnego etapu.

3. Prezentacja na wskazany temat
Kolejny etap to przygotowanie w programie PowerPoint prezentacji, tzw. „Case study”.
Temat związany jest ze wskazanymi przez nas zagadnieniami dotyczącymi działalności dowolnie wybranego przez kandydata przedsiębiorstwa.  Kandydat ma około  tygodnia na przygotowanie wypowiedzi.
Efekty pracy oceniają doświadczeni  konsultanci MDDP, obecni na drugim spotkaniu. Zazwyczaj prosimy, aby część prezentacji była przeprowadzona w języku angielskim.

W szczególności oceniamy związek treści prezentacji z podanym tematem, wewnętrzną spójność, umiejętność wyciągania logicznych wniosków, zdolność efektywnej komunikacji oraz znajomość języka angielskiego.